lite väck

tar mig en välförtjänt sovmorgon imorgon. efter alla mina tankar och förvirrade dagar är jag helt slut. dagen igår resulterade i att jag skickade ett mail om ett au-pair jobb i schweiz. helt sjukt, jag vet. men det är ju bara ett mail som visar ett intresse. för jag kommer ändå inte åka. tror jag. dagen idag resulterade att jag gick upp till vår syo/kurator på TS. ingen människa jag rekommenderar men det hon sa var klokt. det jag sa var kanske mindre klokt. men, who cares. pallar inte bry mig om andra mer. från och med nu är det bara jag som gäller.
och här bjuder jag på två vackra bilder. i väntan på att min kamera ska komma hem från sin semester i polen. nu tänker jag sova och tänka på saken. som man så vackert kan säga.

30093-161

30093-160

puss hej

Kommentarer
Postat av: Haakonanastasia

This site is professional and to the point.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback