I only dance when I`m naked

min kamera är fortfarande i polen, stackare. alltså inte för att den är i polen utan mest för att den inte får va här och fota allt nytt som händer i mitt liv just nu. jaja. thats life!

är sjukligt trött, men det känns som det kvittar. vill färga mitt hår. i en mysig höstig färg. får väl göra det i helgen. och idag köpte jag böcker till skolan, 1300 spänn, bara så. skitfuckedup. åh.

på lördag blir det nog allt lite fest, hoppas jag!
eller åker jag hem till tjörnarp, får se.

nej, nu ska jag idiotstäda här. för sen när carro kommer hem halv 7 ska vi äta middag. tack & lov att carro finns!!!

och texten som är rubrik är en billie the vision låt, yea!!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: André

Ute nu: Det realistiska manifestet

Postat av: Martinstella

Very useful information. Thank you!

2009-12-09 @ 08:53:53
URL: http://martinstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback