nu bor jag i Brisbane!

Så, nu bor jag faktiskt här, på andra sidan jorden. Det är en cool känsla.
Jag och Konrad har flyttat in i ett jättefint litet "townhouse" med pool och gym. Tror knappt man kan bo bättre som student, =). Jag ska ta ett par bilder en dag, lovar!

Första veckan i skolan är över och det känns helt ok, kommer bli galet mycket att plugga men I can do it!
Vi är ganska få master studenter och vi är en blandning av 28 nationaliteter. Jag gillar de!

Ikväll, lördag kväll, spenderas framför boken "Global Marketing Management" och jag är inte van att läsa avancerade böcker på engelska så det tar sin tid. Men jag lär mig massor. Har läst 17 sidor idag, hehe! Sakta men säkert!
Hade hellre spenderat dem på stranden med Malin, David, Anine och Dylan men det ösregnar så vad kan vi göra, läsa böcker och bli klokare. Ja!

Känner mig som en riktig geek, men det är ok. Jag ska göra karriär och då får man göra vad som krävs!

Ha en fin helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback