bye bye sweden, igen.

Alright, I was thinking about writing in English from now on, but Im not sure.
Maybe its good for me to keep the Swedish so I get a bit from home when Im away.

Jag har seperationsångest de flesta dagarna nu. Som att jag langtar men andå inte vill. Eller jag vill så mkt att jag spricker. Jag vill leva i varmen, leva med min kille, inte ha ont i mina hofter, kunna åka och bada varje dag om jag vill och jag vet inte, allt det dar man gor dar det ar varmt alltid. Sen samtidigt ar Skåne hemma, kommer alltid att vara. En trygghet som ar laskig att lamna. Men nu gor jag det. For vår skull. Så det ar så!


Jag har allting ordnat nu, andå har jag sår i magen, som svider. Visum ar fixat, fram till Augusti 2012. Skolan ar jag inne på, boende ar klart. Allting loser sig, jag vet det. Men det ar andå en stress som ligger och gnager.

Helgen, sista helgen i vår lagenhet var underbar! Vi hade alla de basta vannerna har i fredags, sommartema och gammal pop. Det var fint! Jag kommer sakna dem, så in i.
Lordagen var mys med bror och hans Lina, hur bra som helst. God mat, spel och P3 guld.
Sondagen var vi med Caroline. Det ar nog det som ar varst, att vi inte bara kommer kunna ses sådar. Som vi alltid har kunnat.

Idag ar det solsken, jag går runt i shorts hemma och vi ska packa ner saker i kartonger idag.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback