angus and julia stone.

tiden bara springer iväg. om en vecka åker jag på min kurs inom hjälparbete och sen är det 2 och en halv vecka kvar av terminen. galet.
det är blandade känslor.
konrad kommer inte följa med till sverige i sommar. ingen av oss har råd. så han får bli världens bästa julklapp ist.
det känns lite deppigt men jag ska njuta av varje sekund nu istället.

i söndags var vi och tittade på ett hus som var helt fantastiskt. ett passivt hus där de själva stod för allt, solpaneler, regnvatten förvaring osv. allt tegel till ytterväggarna hade de gjort själva.
inspirerande.

jag skriver för fullt på min uppsats, den börjar bli klar.
på fredag åker vi till Melbourne med skolan sen ska jag, Evelina och Konrad stanna där hela helgen. skönt med något som händer. ska fota lite med, för min fotokurs.
vill bara bli klar med allt så jag kan känna mig lugn och ha min semester sen!

nu är det mörkt ute, jag ska cykla ner till Konrad och mysa ikväll!

pussokram!!

Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar.

Hej mitt lilla hjärta.

Sänder lite försommarhälsningar från oss,vivar ute och vandrade på Finjasjöleden i söndags marken var som en vit matta fåglarna kvittrade näktergalen hade kommit.Underbart.På kvällen körde vi till Tjörnarp och fikade.I går var Evy o Bertil hos oss

vi åt nässelsoppa och rabarberpaj till efterrätt,en

riktig vårmiddag.Hoppas allt är bra med Dig.

Vi längtar efter Dig.Jag ska krama Dig jättehårt när

Du kommer hem.Var rädd om Dig men ha kul hälsar

Mormor o Morfar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback