alice in wonderland.

sjukt härlig helg, i myspysens tecken.
i fredags hade vi en riktigt bra dag i skolan, förmiddagen var mest diskussion och på eftermiddagen (efter middag på barer med alla ingenjörer) var vi på Bendigo Bank som är stadens stolthet. Det ska vara ett hållbart byggande men Australien är ju ett par år efter så jag och Evelina höll mest tyst och tittade på de snygga möblerna! sen drog vi och tränade. på kvällen blev vi hämtade av Sabine, vår lärare, och hennes son som är vår vän, för att Sigrid, lillasyster, fyllde 16. vi gick alla 5 och såg Alice in wonderland som en familj! =)
den får en 5a av 10. det var fint men inte bra.

lördagen sov jag länge och lagade god mat (jag och evelina gjorde quinoa pizza!) och såg på film.

söndagen var slapp, såg marley and me och grät lite för att jag saknade Tilda. sen gick vi en lång promenad jag och konrad längst med creeken (en byggd flod). vi lekte balansgång och tramsade!
slapp kväll med lite sex and the city.

idag har jag fixat mitt hår, blont nu! sen har jag tagit det lugnt, nu ska här pluggas!
har påsklov from torsdag em. så de är bara att kämpa på några dagar till!
yoga nästa!

pussokram alla kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback