hippieliv i en for liten husbil.

jag och evelina lever hippieliv i en liten van dar man faller ut en sang varje natt. vi har de finfint.

saker som ar varda att namna

-idag gick vi en lang promenad och sag stora fur seals (salar) som lag och gottade sig pa stranden. ungefar i storlek med mig och vi gick 2 meter ifran dem.
-i forrgar besteg vi franz joseph glaciaren, vi gick med isdubbade skor och det var bland det coolaste jag har gjort i hela mitt liv.
-milford sounds i osregn blev en oforgl;mlig tur dar vi akte bat coh fick se stora delfiner och salar nara.
-mount cook NP ar bland de vackraste jag sett och vagen dit var fantastisk.
-Hellikopter flight utanfor Queenstown (forovrigt varldens sotaste lilal by) med snow landing, sjukt ballt!!!
-jetboat (900 hk, med manga 360 spins, wihaaa!) och kayaking.
-varan humor i en alldeles pytteliten husbil ar alldeles utmarkt, vi spelar gamla klassiker pa cd-spelaren och skrattar och skriker WOW ungefar var femte minut.

NZ ar bland det basta jag varit med om nagonsin och jag kommer aldrig sluta resa och just nu vill jag bara leva for aventyr resten av mitt liv.

Stor kram pa er alla!
Skriver mer sa fort jag har tid, de finns ju sa mkt annat roligt att gora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback