zambia.

ooohhh myyyy gooooosssshhhh jag ska åka till Afrika och göra mitt exjobb.
i fredags togs beslut om att SIDA betalar vår resa, fantastiskt!

livet är lite tungt just nu så de gjorde mig otroligt glad. hela nästa år ska jag resa.
tur jag ska hem emellan!

det är slut med oscar och även om det var mitt beslut och känns bra så är det tungt att göra en person ledsen.
särskilt en person som betyder mkt för en.
det var för mitt eget bästa så jag känner mig fri och glad.
allt ordnar sig.

JAG SKA TILL ZAMBIA!
ok, jag ska första till Australien men detta är så bra och lyckat!

tack gode gud!
hehe!

saknar folk hemma.
pussokram!

Kommentarer
Postat av: carro

OH MAJ GAAAD som tjejn på bussen sa heela tiden. Nu fattar jag meningen i orden. OH MAJ GAAD linda du ska till afrika! Så jäkla bra, himla glad för din skull! PUSS PUSS

2009-10-25 @ 18:29:33
Postat av: Jill

Finaste Liindaroos! Så otroligt mycket kul du har framför dig, tänka sig så häärligt! Men OJ vad jag kommer sakna dig. För jag gör ju redan det, saknar dig jättemycket. Saknar att ha dig i min vardag.. Du får mysa ordentligt på jultorget snuttan, så ses vi snart när du kommer hem! LÄNGTAR. Puss!

2009-10-27 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback