onsdagnatt klockan 1.

jag trivs verkligen inte med att vända på dygnet. glada linda försöker fortsätta vara glad när det enda jag egentligen gör är att gå upp vid 12 på dagen och åka till jobbet för att sen lägga mig igen.
idag är det 11 dagar kvar att jobba. underbart. inte en dag längre vill jag vara kvar.
det räcker liksom nu, jag har gjort mitt på ikea för denna gången.

folk i allmänhet är märkliga. det är så mycket folk som är på ikea och shoppar en kväll efter 22.
då brukar jag dricka te för att se gå och lägga mig och läsa. mysa.
inte gå på ikea och handla billigt skit.
vad ska alla med allt till.
och så mycket pengar. i lördags handlade folk för 6,5 miljoner.
jag tycker det är galet.
men såklart är jag glad över att ha ett jobb.
och det är skönt att ha pengar när vi reser.

längtar förövrigt hem väldigt mycket just nu.
fick lite panik när jag insåg att det bara blir 3 dagar i skåne innan vi åker.
en tår på den.

sov gott!
pussokram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh vännen min, inte gråta. Tänk på allt det positiva som kommer in i ditt liv framöver. Du får tre dagar fullt fokus på dig, familjen och värme och jul. Sen en fantastisk resa plus pluggande som kommer göra att du växer ännu mer som människa. Du ska tro att du sen till sommaren knappt vill lämna landet ;) och dessutom brukar det räcka med 3 dagar i tjörnarp innan det kryper i kroppen och familjen är lite fööör nära ;) PUSS SNÄCKAN! Snart ses vi weheej

2009-11-26 @ 17:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback