melbourne.


facehunter snubben har tagit denna vackra bild på mellbourne.

jag har fått mitt offer of enrollment nu, jihaaa! nu har jag offeciellt kommit in på skolan.

helgen har varit jobbig men alldeles underbarast!
lisa och david kom på besök och lisa bodde hos mig.
i fredags myste vi med malin, åt chips och fnittrade till 4 på natten.
jag jobbade på lördagen till 21, helvetes dag.
efter det åkte jag till ett kollektiv i ensjö där massor av människor festade när jag kom.
hade skitkul.
drog in till stan och dansade så jag har trängsvärk. göttigt!
somnade med lisa i sängen 4 igen.
idag åkte vi ner och åt pommes och kyckling på karls johan till frukost. lovely!
vinkade av dem. sorgligt. önskar vi sågs oftare!

nu ska jag sova.
livet är bra.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback