julmusik.

jag är lite löjligt förälskad i peter jöbacks julskiva så jag spelar den nu. jag ger upp.
eftersom jag ändå jobbar på jultorget så kan jag lika bra lyssna på julmusik.
sen blir det ju ingen jul hemma så det är inte samma sak detta året.
kommer ju gråta en tår och tänka på alla hemma men jag tror jag överlever.

idag har jag varit ledig. tråkigaste och längsta dagen på hela året.
har städat.
åkte in en sväng och gick på oslo city och träffade sen johan över en öl.
sen fastnade jag i soffan igen. denna årstiden är en tid när man ska ha kille eller familj nära.
stackars mig!

snart är det slut på allt kallt och deppigt.

18 dagar kvar på jobb.
give it!

puss o ciao!

Kommentarer
Postat av: carro

jag sitter o undrar vad som är värst, att inte ha nån kille eller att ha en som inte är hemma...hmmm...

Det e storm här, läskigt, jag e orolig för plåttaket det låter rejält här.

Idag har jag jobbat mellan 06 och 17...det e mkt nu. Puss saknar dig!

2009-11-18 @ 19:27:10
Postat av: Anonym

2009-11-22 @ 18:33:46
Postat av: mormor o morfar

Hej vår lilla älskling!

Lästa på bloggen att du kände julstämning. Det gör jag också när jag gjort min första pepparkaksdeg i

dag. Jag skall baka skurna till Tomas födelsedag.

Här nere är allt bra, hoppas du har hämtat dig från

din förkylning. Här nere är vädret grått i dag, men

i morgon är det fyra veckor till vintersolståndet

då vänder det igen. Vi längtar nu till att du kommer

hem och att vi skall träffas alla på kalkonfest.

Var rädd om dig och lev väl tills vi ses.

Hälsningar mormor o morfar

2009-11-22 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback