tomas andersson wij

det har varit en mycket mysig helg.

fredagar är numera pokerkvällar. jag vann inte men jag kom en bit. riktigt kul med seriöst spel.
vi var åtta st, jag kom fyra. inte bäst, inte sämst.
sen dansade vi lite. och lekte lekar.
vid tolv körde arik mig hem. somnade som en stock och sov till "ve och fasa" halv två.
har inte varit mig själv sen dess.

lördagen känns som en dimma. jag var så trött.
stack hem till arik vid fem. vi lagade mat och såg MILK. väldigt bra film!
hann även med andra chansen innan jag cyklade hem.

idag har jag pluggat hela långa dagen.
jag och björn är nästan helt klara med ansökan om ex-jobb i afrika. om vi får det återstår att se.
i april får vi veta. spännande!

nu är jag nästan klar med en fysikkurs jag hade efter mig. det känns riktigt skönt!
för denna veckan ska jag bara skriva om operahuset i sydney.

det är lite mycket nu.
jag är trött ända in i benmärgen.

men jag ska sova på saken.
ny vecka imorn, nya möjligheter!

hoppas på vårväder!

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback