lördagen, denna fantastiska dag!

vilken helg!
jag tycker om alla mina vänner så sannslöst mkt!

i fredags slutade vi 11 så jag stack hem och städade och sov. sen var jag pigg som få!
cyklade upp till jill och lagade vege burgare!
mums!
vi spelade poker med oliver och patrick hela natten!
somnade vid 5 i jills soffa.
det som var underbarast var att alla var nyktra!
har inte skrattat så mycket på länge!

lördagmorgon var myspys! låg alla fyra och kramades i soffan.
så kom david förbi och skrattade åt oss!
sen cyklade jag ner och hade världens trevligaste middag med tjejerna!
jag, caroline, carro och helena åt middag på krua thai sen gick vi till ett fik bredvid och åsa mötte upp!
satt i 5 timmar och snackade massor med viktigt snack!
sen cyklade jag hem till jill igen. mitt andra hem!
vi körde ut och handlade mat och gjorde middag till arik!
gottgott!
åt lax igår. det är det godaste jag vet men jag äter det väldigt sällan.
igår var dock suget för stort!
pastasås med bandspagetti!
naturgodis till efterrätt!

sen hade micke fest i dörren bredvid så vi gick dit och umgicks!
så många goa människor!

det slutade med att vi spelade bowling kl 23.00.
jag förlorade men hade jätteskoj!

gick hem och sov!

pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback