ane brun.

jag har svårt att leva efter normala dygnsrytmer. jag är en kvällsmänniska.
JAG HATAR MORGNAR.
varje morgon när jag hör klockan ringa är det ett lidande.
imorse var jag iofs lite sjuk. intalade jag mig själv.

nu skulle jag mer än någonsin behöva lägga mig eftersom imorn är en lång dag.
men jag är inte alls sugen.
lyssnar på ane brun och äter nogat som jag fick av emma som varit i frankrike.
kändes fint att äta fin nogat.
det var gott dessutom.
jättegott!

gick upp till friisgatan och hämtade plansher om hebron utställningen.
sen gick jag upp till kusinerna och fick mat.
bejamin var på prat/bus humör. vi hade djupa diskussioner om ormar, spindlar och skorpioner.
emellanåt fick jag o emma in lite killsnack och då förklarade vi för benjy att det var väldigt intressant med killsnack.
han sa: TRÅKIGT.
aja. barn är ju barn. spindlar är roligare!
vi berättade för honom att svarta änkan äter upp sin man efter hon har blivit med hans barn.
bejamin var djupt facinerad och kommer antagligen drömma om det inatt.

sov sött!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback