det där sunda.

hur lever man ett sunt liv?

för mig betyder det att tänka långsiktigt. ställa krav på sig själv och äta saker utan gift och tillsatsämnen i.
jag tycker inte det är så svårt att leva sunt! det är ett sätt jag valt att leva och så kommer jag fortsätta.
dels för att jag mår så otroligt bra av det och dels för att det kommer få mig att leva länge. och vara frisk!

jag ska börja med lite recept här på bloggen. för jag skapar mkt recept själv.
ska börja med favoriter som jag gör ofta och fortsätta med nya saker och tips!
ska dessutom bli lite bättre på att fota!

jag är vegan (förutom ett ägg och lite ost ibland) så allt kommer hamna under kategorin "grön mat".

lyssnar galet mycket på xavier rudd. han ger mig den där föraningen om att australien faktiskt kommer bli av!

planerna är många och snurrar i mitt huvud!
jag är otroligt glad och mår väldigt bra!
imorgon börjar helgen redan klockan 12. yea babe!

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: marina

good girl! det är skönt att du tycker det är lätt att leva sunt..för många av oss är det inte lika lätt...



hoppas allt är bra där hemma..saknar er



puss och kram

2009-03-01 @ 12:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback