hatar att säga hejdå.

i fredags hade vi 3 som ska åka bjudit in de närmsta för att käka ihop. efter det gick vi till debaser och jag drack en himla massa drinkar. sen dansade vi tills svetten rann. mina vänner i malmö är fantastiska och jag vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan dom. livet hade inte varit detsamma. en sak som gör att de är otroligt undebara är att vi kan resa ifrån varandra men vi finns ändå där man kommer tillbaka. det är vänskap! och det är alltid lika jobbigt att åka även om resa är mitt största intresse och är något jag kommer göra resten av mitt liv.


carro*2 & åsa


jag & caroline!


david, arik och sussie!


evelina som jag ska resa med till höger och hennes maria.


jannike & mirre!


jill & jag. (kass kort men men..)


jag & pia!

tack alla som kom!

idag kom det snö i tjörnarp.

igår hade vi kalkonmiddag hos mormor&morfar. hela tjocka släkten. tungt att inse att de alla ska fira jul och jag är inte där. men jag är på en strand på Nya Zealand. det är ju lika bra de!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback