välbehövd lördag med mig själv.

det var varit för stressigt på sistonne. nu är de på tiden att jag får lite lugn&ro. och de får jag!
helgen känns lika fantastisk varje gång den infinner sig och hittills har den varit mys!

igår efter tentan käkade vi middag 6 stycken på "mai thai" nere i västra hamnen. jag älskar det stället. en liten husbåt med träinredning och thai-tema. fantastiskt god mat har dom med!
efter det gick vi hem till mig och drack vin! sen åkte jag till lund för att träffa vänner!
slockande redan vid 11. sov till halv 12 idag. såååå skönt!

sen har jag mest gjort ingenting. nu ska jag träna. sen mysa med O ikväll.
förtjänar många kramar efter en sån här vecka.

ha en fortsatt fin helg!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback