livet på stenåldern.

ibland undrar jag om livet inte hade varit bättre om det var som på stenåldern. men observera att jag säger ibland.
idag är ibland för att snart är det tenta. på fredag med andra ord.
och det finns så sannslöst mycket annat man kan göra just förutom att läsa i boken man ska läsa i.
för att ta ett par exempel som inte hade funkat på stenåldern:
-sitta här
-skicka sms
-blanda till saft med mitt soda-streamer vatten
-äta ekologiskt choklad
-laga mat i wok-panna
-lyssna på musik
-sticka och träna på 24/7
men sen finns det säkert andra saker man gjorde då. typ tog ett ryck med kvasten. eller gjorde barn. som man sen fick stå ut med.
idag tror vi vi är lite klokare.
jag vet inte om jag är så säker.
men det beror ju på att jag har tenta på fredag. när tentan är över och vi sticker och dricker vår första öl, DÅ
då kommer jag vara lycklig över att jag lever på 2000 talet.

nu ska jag läsa lite till: somna till hållfasthetstermer och mögelangrepp.
men jag är lycklig, det är inte de!

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback