skitig.

jag pratade nyss med O.
han berättade att de hade kört en slänga sig i sanden träning i dag på träningen.
beachvolleyboll.
jag bara kände hur de började klia i mina fingrar.
jag vill också slänga mig i sanden.
jag får aldrig vara skitig.
jag vill vara skitig och full med gamla löv och sand.
det ska jag ägna min helg åt.
samla löv och slänga över mig själv.
springa ner till sjön och sätta mig i gräset (numera halvruttna lövhögar) och snurra rumpan.

få vara lite barn igen.
vara skitig under naglarna.
äta blåbär med hela ansiktet så mamma blir arg.

det ska jag kämpa för i helgen.
bli så skitig att mamma blir arg!
lovely!

tills dess får jag fortsätta mitt rena vuxna liv här i staden.

ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback