sentimental.

Vår föreläsare i byggfysik kom idag för att meddela att han fortfarande inte är färdigrättad med våra tentor. Sen berättade han varför. det var otroligt gripande. 60 unga människor satt och tittade på honom med stora ögon.
han har två barn. första barnet fick diagnosen ms när han var liten, nu ligger lilla flickan inne och han bor på sjukhuset med henne. hon har fått en tarmsjukdom. och de misstänker att även hon har ms.
han kunde inte sitta still och fick gå bort ibland för att han grät.
det var otroligt känsloladdat och ingen kunde bli arg på honom för tentans skull.
och fantastiskt starkt att komma till oss och berätta.

jag hade hälften rätt på teoridelen. så de är bara hoppas på hälften på räknedelen med så blir jag godkänd.
på måndag vet jag. kanske.

nu sitter jag och väntar på martin som ska köra mig hem, till mamma och pappa.
ska bli så skönt att komma härifrån en snabbis.
imorn blir de gåsafest med kalkon med släkten.

ha en fin helg!
kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback