under ytan.

vi lever mkt under ytan just nu. leker med fiskar och pussar delfiner!! vattnet ar turkost och alla fiskar ar underbart vackra. vissa stora andra sma. men fina!
som att simma i ett sjukt stort akvarium med lika stora fiskar.

idag akte vi farja till lombok, sag flera hunda delfiner. och vulkaner.
och sen at jag typ valrdens godaste farska tonfiskfile nu ikvall. den var lika god som choklad. o de ni!

livet ar underbart!

och vet ni, jag ska fa se havsskoldpaddor har!!!
whi!
min storsta drom i livet.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Heeej!

Nu har jag uppdaterat mig på er resa. Gör det med långa mellanrum, men det verkar som att ni har det jsukt bra där borta. Delfiner, jag blir avundsjuk. Jag har sett delfiner på Sea World i Florida och Kalifornien, men aldrig i havet. Lyllos dig! Och havssköldpaddor Linda, hälsa dom. Världens goaste djur ju haha (efter sengångare, för dom är mina förebilder)...

Jag tänker inte ens kommentera det med "dumpad per mejl". Du är i värmen tjejen, och lever dina drömmar. Tänk på det, så sitter jag i Sverige med skolan. Och det närmsta bad jag kommer är typ simhallen. Haha, vi synes!

Puss & Kram

Postat av: Matilda

Wow vad jag blir avis!
Ar sa glad for er att ni kom ivag!
Sjalv sa har jag bara 4 veckor kvar i staterna! :)
Pussa nagra delfiner fran mig med!!!
Love you,
M

2008-03-08 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback