mellanlandning.

forsta brande jag mig i huvudet. sen overgick det i blaser pa hela vanstra kinden och nasan och nu ar det ett tjockt laget hud som vill av. ar helt rosa under. hade antligen blivit brun. tyck lite synd om mig!
ok.

mellanlandar i kuala lumpur, ska snart aka vidare till bali!
landar i denpasar (storsta staden pa bali) ikvall.

har sett ett av varldens 7 nya underverk. angkor wat.
for mig var det ruiner.
massor av ruiner.

nu ska vi ata varsin muffins jag o lisa.

foresten blev jag dumpat over mail, sa numera ar jag singel.
det ar inte sa latt att forsvara sig har pa andra sidan jorden.
men livet gar vidare!

ta hand om er!

saknar er alla dar hemma!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har också sett ett av underverken, iaf en gång klassat som, på Sri Lanka. Nu kan vi slå våra ihop! :) Du e great darling. Flyg försiktigt!!

2008-02-27 @ 18:26:42
Postat av: Ninni

Tips! Köp en solhatt eller keps. Shoppingen är ju nästan gratis. Men ....jag tycker synd om dig. Att bränna sig är inge kul. Prova idomin!!!

2008-02-27 @ 19:55:04
Postat av: Silje

Hva faen????? Dumpet over mail???? D er ikke mulig!!!!!! Trodde dette var en voksen kar... piss meg i øret ass... kjente jeg ble skikkelig forbannet på dine vegne nå! Ta vare på deg selv vennen!!! Han er tydeligvis ikke verdt d...! Men du er jo på tur, så kos deg videre!!!!!! You'll get over it!!!
Gla i deg!!
PS; jaja, carrie (sex&the city) ble dumpet over en post-it lapp....hehehehe

Når er du tilbake i Sverige?

2008-02-28 @ 00:48:41
Postat av: Matilda

Hej vannen!
Hoppas allt ar bra! ( sa bra som det kan vara nar man brannt halva skallen i solkenet! "P)

Jag har ocksa sett ett av underverken, Linda Roos, typ det basta som hant mig i hela mit 22 ariga liv!

Dumpad per mail later ju inte sa skoj! Sorry Bebbe!
Men life goes on as you said yourself!.. Och
du har ju alla forutsattningar for att gora det till ett toppen liv!
Njut av bali!
Alskar dig raring!
Puss och kram,
Matilda

2008-03-01 @ 16:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback