lussekatter!

i fredags åt jag ute med alla mina finaste tjejer! åsa hade bokat bord på en liten söt italiensk restaurang och det var jag, caroline, åsa, therese och mia. mys! sen gick vi en sväng till golden där jonas mfl satt.
jag cyklade hem tidigt.
igår pluggade vi mellan 10 och 3 på skolan!
sen åkte vi hem till peter och bakade lussekatter!
de gick riktigt bra!
sen lagade vi mat och vi var 4 som åt!
jag, peter, arik och per.
tycker så sannslöst mkt om dessa killar! dom är det bästa som hänt mig på länge!
sen somnade jag och arik där. så imorse åt alla 3 lussekatter till frukost!

är färdig med alla ritningarna till utställningen nu.
så lycklig!

och nu ska jag gå igenom lite plugg sen sova för imorn ska jag upp 6 för att gå på yoga kl 7.

så gonatt!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback