augusti.

tiden rusar iväg. jag jobbar på och är sådär lycklig över att vara tillbaka i restaurangvärlden. lovade mig att de aldrig mer skulle bli så. men vad gör man när man akut får en ny hyra. jo, man tackar och tar emot de arbete man kan få genom att ringa ett samtal. men det är okej. jag tjänar bra. och 2 veckor kvar. sen börjar skolan. och sen ska jag aldrig mer tillbaka.
sen ska jag bli vuxen. och ha vuxna jobb. ett arbete där jag inte räknar ner tiden. där varje dag känns. viktig.

idag tittade jag, carro o therese på dansföreställning i pildammasparken. väldigt trevligt. jag får en sån livsglädje av att se andra dansa. det känns som livet faktiskt har en mening. att man har rätt att vara lycklig och må bra.

gick upp 6 imorse, så det är dax att sova nu. svinigt trött.
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag vill inte bli vuxen och ha ett vuxet jobb. Jag vill alltid jobba på tennisveckan under sommaren och ha det lite slappt emellanåt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback