handelserikt liv.

mitt liv ar valdigt handelserikt och fargsprakande just nu. det ar nya saker som sker var dag som gar och resan far sig en ny charmom varje steg jag tar. kanns det som! livet ar underbart och idag tog jag tacksamt emot lite regn och kyla efter ett par sjukt heta dagar i Kuala Lumpur.
vi anlande till Kl efter ett par dagar pa Tioman Islands. KL var en fargsprakande stad med alltiett. typ.
muslinska kvinnor i sjalar i alla dess farger, pojkar i skoluniform, enorma kopceter och ruggiga spokhus.
en stad jag uppskattar i en vecka, men mer an det och jag hade avlidigt. det blir sa varmt i en sa stor stad. ugh.
vi bodde i ett franskt kollektiv med en hog valdigt trevliga manniskor. vi festade, sag pa bio at hamtmat och hade ett lugnt studentliv ett par dagar! ett bra ombyte till vad vi gjort hittills.

idag fortsatte resan upp till Cameron Highlands, som ligger pa ca 1500 m over havet. det ska vara fantastiskt vackert, imorgon ar det upp till bevis. teplantage, jordgubbsodlingar, fjarlisfarmer och annat smatt och gatt ar vad denna gronskande dal ska bjuda pa. vi har bokat in oss pa en liten rundresa imorgon. ska kopa massa te!

Lite personliga halsningar,
johanna, jag vill maila dig, har inte din adress? tanker pa er massor, ska bli mys att komma hem o traffa er!!!
ninni, tack for alla kommentarer! de underlattar att hora att allt ar bra hemma! saknar er! ska kopa med en tepase till dig! o grattis i efterskott!
och alla jag ringde i veckan, sa underbart att hora era roster!

den 24 maj anlander jag till kastrup tidigt pa morgonen! tiden gar sa sjukt fort!

en direktlank till
lisas senaste inlagg, dar finns nya bilder, klicka upp dem stort och bladdra framat!

ta hand om er! jag tanker pa er, massor!
KRAAAAAAAAAMAR!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar.

Hej vår älskade lilla Linda. Tack för att Du har skrivit så fint på bloggen. Vi har tittat på alla Lisas bilder ville krama om dig när jag såg dig på bild men måste ju vänta till Du kommer hem men det är ju snart.Här hemma är allt bra. Morfar och jag var på utfärd med vår konstförening i går vi åkte upp en bit i Småland. Besökte lite olika konstnärer.Denna veckan är det Valborg det ska vi fira i Röinge.Första Maj ska vi åka till Ottvalla med Evy och Bertil sen ska vi spela boule här hemma på vår nya boulebana. Var rädd om Dig. Hälsa Lisa.Vi ses snart. LÄNGTAR.

2008-04-28 @ 09:52:40
Postat av: Ninni Carlsson

Hej Linda! Skickar en halsning fran Prag. Bosse och jag ar har nagra dagar och vi har det jattemysigt. Vi kom i sondags och aker hem pa onsdag. Hoppas att allt ar bra med dig! Vi ses snart! Kramar fran Ninni och Bosse.

2008-04-29 @ 10:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback