silje

silje är en underbar vän, vi har så kul ihop!

idag steg jag upp halv 6 och åkte till ica för att jobba. tur att jag är seriös.
har iaf fått ett annat jobb nu, på baracua den där cubanska baren/restaurangen. ska börja där på måndag.
så de är de sista dagarna på ica nu, imorn o lördag. men jag ska jobba extra när jag är ledig så de är lugnt!

trivs så himla bra där ute i asker där restaurangen ligger, plus att jag har 120 norska i timmen, vilket är ca 140 svenska. plus att jag får minst 200 i dricks varje dag. plus att alla som jobbar där är super! plus att man jobbar pass antingen 11-5 el 5-11. gött!

jag älskar livet! de kunde inte bli bättre.

idag slutade jag 3 och stack snabbt hem för att sen ta trikken ner till sentrum vid 4 för att träffa silje. vi stack hem till henne och kjelade med katten hon hittat på trappan, för den skulle hämtas av ett katthem senare på dan. någon hade bara lämnat den i en låda. hemska människor de finns...
sen gick vi och käkade kebab och tittade på massa gamla kort.

nu ska jag sova. upp lika tidigt imorn med.

gonatt vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback