så trött

jag är helt färdig. somnade halv 9 igårkväll! blir jobb 6 dagar denna veckan, här är de ingen vila! jag tycker det viktigaste är att jag sover. så de gör jag! börjar 9-5 imorn, så de är ju sovmorgon! lyx!

är ju ensam i vår lägenhet hela helgen, men jag ska bara ta de lugnt och jobba en massa, så de händer inte så mycket mer just nu.

har en "sex and the city" box, ska väl ta mig an den! *ler* och äta godis!

vi måste beställa resa till bangkok nu, det blir bara dyrare och dyrare. ska bli så skönt att bara resa bort och slippa jobba! och vara i solen konstant!

längtar på alla hemma! hade sån lust att ringa er, men de är så dyrt!
älskar iaf er!!

massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Ninni Carlsson

Hej Linda. Jag är inne och visar morfar hur han skriver kommentarer. Hoppas att detta funkar nu. Hoppas du har det bra och tjänar en massa pengar så du kan ut och resa sedan. Det tycker jag verkar hur kul som helst. Många kramar från Ninni

2007-09-15 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback