kommentera!

jag skulle bli jätteglad om jag fick en el två kommentarer! saknar alla som läser denna blogg väldigt mycket, så risk finns att jag fäller en tår, men de är de värt!

här kommer lite bilder, inte jag som är fotograf men lite takåsar och en fest är inte helt fel en fredag som denna!

igår blev jag & lisa klara med målningen i vår nya lägenhet, de blir riktigt fint! bilder kommer sen!
imorgon flyttar vi in, yea!

ha en bra fredag, jag jobbar till elva ikväll.

image261
Vackra hus från lisas fönster!

image262
oslo

image263
mmm!

image264
En rufsig lisa i vårt kök!

image265
Lisa och Mikaela ute i kylan! med rådhuset i bakgrunden!

image266
Vårt fina vardagsrum!

image267
Jag sminkar mig i våran hall.

image268
Mikaela, Hanna och jag!

image269
Lisa och Therese!

nej, måste packa och fixa!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: carro

va kul o se bilder!!! sakna!

2007-09-28 @ 23:16:04
Postat av: Mamma

Hej gumman Pappa och jag har varit i stan och köpt kläder.Jag hittade ett par nya jeans och lite tröjor.Nu är vi hemma hos mormor och morfar och fikar och läser din blogg.Längtar efter dig! Alla hälsar och skickar tusen kramar till dig.

2007-09-29 @ 14:46:27
Postat av: carro

Hello again! Jag e i tjörnarpet, hemfärd mot munka ikväll...Nu e jag uppe tidigt o ska plugga tänkte jag...prov på onsdag i testledarutbildningen (konditionstest på cykel) sen anatomiprov del 1 om en vecka...*jajks* sen kost o fysologiprov, o psykologiredovisning och prov..sen e det ledigt v.44-45 då jag ska till london...o om pengarna räcker kanske en visit till ett land inte så långt bort ;)

2007-09-30 @ 09:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback