äppelpaj

jag längtar hem.

vi har precis ätit en "lisabakad" äpplekaka med vaniljsås, så gott!
och sofie lämnade oss för att åka hem till kil igen.

gårdagens fest var en hit! vi åt en fantastiskt god middag, som mikaela lagade! vid nio kom gästerna, och sen var de fest hela natten. några gick ut andra blev totaldissade av killar.

nu ska jag lägga mig och vila, ut och springa en runda och duscha.
sen är jag redo att åka ner och överta nycklarna till den nya lägenheten.
spännande!

jag vill ha jul nu!

och bara så ni vet, ikea är en hit. har riktigt trevligt där!

ha en bra söndag!
kramas!!

Kommentarer
Postat av: carro

killar e skit. det e fin höst här hemma, jag blir lika uppslukad av naturens skönhet o drömmer o filosoferar om livet o diverse. Kom fram till idag efter snack med Anna att ångest kan vara hälsosamt, tänkt på det. Det föds ofta nåt nytt o mycket klartänkt ur en ångest situation....men ibland kan det också gå åt h-vete. Älskar livet med dess upponer gångar, så e det bara att starkt följa med så gott det går. Skål för livet o underbara vänner. I love u darling, always and forever!!! Puss o kram!

2007-09-23 @ 16:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback