winnerbäck

lyssnar på winnerbäcks nya skiva! den är helt underbar. jag är helt slut.

igår när jag kom hem från jobb klockan tolv på natten satt lisa och david här och drack vin. så jag fick mig ett glas. blev därför väldigt sent. idag hade jag fritt så jag sov länge. men de är fortfarande väldigt mycket som ska fixas här så jag var tvungen att gå upp i någorlunda tid. tvättade.

mötte sen silje för att göra en lite utflykt upp till holmenkollen. bilder kommer i helgen!
härlig höstdag, vit himmel dock. kunde ju varit blå.
fy, för att vara skidhoppare. de är väldigt högt och väldigt brant.
glad att jag slipper.
men de var iaf vi 2 och en hög asiatiska turister!

nu ska jag vila en stund tills lisa kommer hem.
borde egentligen städa och fixa lite till men jag orkar inte.
får väl ta de imorn, även fast jag fyller år.
*ler*

puss godingar!

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Grattis på födelsedagen. Hoppas du får en fin dag,
fast att du inte kan höra hur vi sjunger. Lär dina
kompisar vår födelsesång, så att de kan sjunga för dig. Har satt in födelsepengar på ditt konto. Hoppas
det kommer till någon hjalp. I morgon åker vi till
Paris, så nu kan vi inte lasa dina blogg på en vecka
Var rädd om dig. Älskar dig!! Mormoro Morfar

Postat av: Alexsonja

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2009-03-24 @ 12:22:43
URL: http://alexsonja.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback