trivs

jag har kommit på de de sista dagarna att jag mår så sjukt bra med mig själv. har inte ont någonstanns och stress finns inte just nu. allt får ta den tid de tar och jag älskar de!
att min kropp mår så bra av detta livet trodde jag inte. de är toppen!

jag har liksom inget annat att tänka på än jobbet just nu. när jag är ledig är jag ledig.
jag läser bok, för första gången i lugn och ro på ett år minst.
jag målar mina naglar, typ aldrig hänt förr.
jag har myskläder och raggsockar och gör ingenting.
jag sover en massa.
och lagar god mat!

livet är så mycket lättare utan stressen för skolan. för skolan är som ett heltidsjobb men man har alltid något man måste göra på sin fritid. alltid något som ligger och gnager. papper som väntar, arbeten som ska göra, saker man inte klarat. osv.

att jobba och vara ledig är så mycket enklare.

(men ni behöver inte vara rädda, jag ska läsa klart!)
jag ska nämligen jobba med något jag älskar och brinner för.

idag har jag varit snickare, byggt bord och skruvat!
varit en riktigt bra dag!

kramkram!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej Linda! Roligt att läsa att du mår bra. Pratade med mamma igår och hon sa att du skulle komma hem. Då ska vi titta på var vi ska bo på Mallorca. Ska bli roligt att träffa dig. SJälv är jag hemma och är sjukskriven. Blev opererad i måndags, de tog bort gallblåsan med alla stenarna. Mår inte så bra. har ont men det blir bättre och bättre. Ska passa på att vara hemma nu tills jag är helt bra.

Tusen tack för hälsningen vi fick genom mormor och morfar. De är här nu och vi sitter och fikar.

Var nu rädd om dig så ses vi snart. Kramar från Ninni

2007-10-17 @ 14:50:02
Postat av: Adam Sandler

Nice site, welcome to my


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback