måndag igen!

jag börjar klockan 3 idag. väldigt skönt med tanke på hur trött jag är!
vår lägenhet är dock väldigt rörig, så det är mitt uppdrag.
disken, here I come!

har varit en fantastisk helg!
allting har känts så sjukt förutbestämt och självklart att jag nästan blir rädd för mig själv.
fredagens fest var en 4a manna fest! *ler*
vi drack öl och spelade yatzy.
sen gick vi ut och lekte i lekparken.
gungade och pratade med en jättesöt igenkott!

igår var det mest mys hela dan.
vid 4a tog vi tag i våra liv och lagade ihop en god middag bestående av
:bulgur och kikärtor
:turkisk yoghurt med citron och kryddor
:grönsakswook med ett par räkor

till efterrätt gjorde jag en pumpasoppa!
det är vekligen helt sjukt gott!

sen såg vi n film alla 4a och somnade en stund.

känns lite vemodigt att de är måndag efter en såhär bra helg, men så är det ju bara.

på fredag åker jag till skåneland!
undebart!

nej, disken...

puss&kram



KLICKA PÅ BILDERNA SÅ BLIR DE STORA!!! och KLICKA IGEN SÅ BLIR DE SMÅ!

Kommentarer
Postat av: silje

Så fin du var på bildene!!!! Men du er alltid fin vennen!!! Klem klem

2007-10-29 @ 12:00:27
Postat av: me

oj oj oj... det måste vara tatueringen som gör det...

2007-10-30 @ 19:22:03
Postat av: me

vad blond du e förresten! nästan som mej! Jag trodde du kom på fredagen jue..jaja hade tänkt fel. Tror inte jag själv ska dit på lördagen, det blir nog ganska hårt på fredag ändå...oh såg poster på KB att billie spelar på fredagen också...men det blir nog inte kb igen..sååå ball e det inte. Men du ser ball ut däremot på sista minen, pluta lite till for me pleeease! *hihi*

2007-10-30 @ 19:24:19
Postat av: Ninni

Hej Linda! Ska bli kul att träffas på söndag. Hoppas att allt är bra med dig. Det verkar ju som att allt är bra i Norge och bilderna visar ju söta killar så det går säkert ingen nöd på dig, eller? Ha det bra tills på söndag. Kram Ninni

2007-10-30 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback