fab

jag ska inte försöka vara cool, men de är jag ju tyvärr så därför använder jag sådana coola inne ord som fab och sånt. men livet är de just nu, fab alltså. helt fantastiskt.
gårdagen var helt underbar. var med malin på dan, köpte en klänning och fina skor, som senare invigdes.
var på grillfest hos caroline med massor av folk i deras trädgård. blev lagom berusad och ville in på debaser. men som vanligt blev de kb. men kb är bra. alltid.
kvällen slutade med att jag gick genom ett vaknande malmö med en ny bekantskap, solen höll på att gå upp och vi kunde verkligen inte sluta prata. så vi pratade till fem. sen gick jag hem och sov.
tycker om att prata.
vill åka till oslo.

nu är det skola som gäller. ikväll och imorn.
oh nej.

tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Pia

jo, lilla torg låter najs. typ i solen med en kall öl!! me like!

2007-05-08 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback