non stop

jag är non stop sjuk. väldigt skoj. nu har förkylningen dragit in med riktning ögonen. de svider och kladdar. jättekul, nej. hej. hopp. jag är glad ändå. jag mår som en prins. eller en prinsessa!

mormor sa nåt gulligt idag när vi pratade killar.
-linda, du vet väl att man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins.
det gjorde mig glad!
och vem vet, kanske de slår rätt denna gången.
livet går alltid vidare, och det är det bästa.
we are going stronger and stronger.
jag babblar som vanligt en massa skit.
har ju varit ensam hela dagen.
med denna förkylningen kan man inte se en människa i ögonen.

igår var det myskväll med david. vi såg masjävlar. dålig film. mamma gillar den, för den säger så mkt.
jag tycker mest den säger att livet är en enda tristess. gör något åt de!
ok, de är väl ett okej budskap. men äh.
jaja, sällskapet var trevligare än filmen!
och på torsdag ska jag se DAMIEN RICE på vega i kph.
är såååå lycklig!
ska bara bli frisk!
lyssnar på elephant nu, en väldigt vacker låt! (med damien rice)

jobbade igår. det var trevligt, även om det blev fel ett antal gånger med kassan.
hoppas jag får stanna ändå. vill ju jobba.

en grymt bra låt som spelas mkt hos mig just nu är
Ceasars - It`s not the fall that hurts.
den gör jag glad och dansig.

nej, mattetenta på torsdag. men jag orkar inte plugga! måste..

hejsvej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback