vänner som sätter guldkant när livet är fantastiskt.

jag är så fruktansvärt lycklig just nu. allting känns bara så enkelt och det känns som allt kommer bli så bra. nästan för bra! jag trivs så bra ensam för med så många vänner behöver man ingen kille som ändå beter sig som skit.

håll tummarna för mig att jag får hyra ut min lägenhet ett år i andra hand. vill behålla den, den är ju faktiskt mer och mer mitt hem nu. min borg.
går det inte så går det inte. inte mkt att göra åt saken. men det hade underlättat! faktiskt.

igår och idag har jag, caroline och therese myst på kvällarna. det finns inget bättre. att bara ha någon att finnas till med när klockan blir sent.

och min chef är en grym människa! han gör att jag känner mig stolt över mina planer och över mig själv. och jag har mitt jobb kvar, även om jag lämnar skåne. great!

nej, dax att somna in. i skymningen.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback