rädd

jag hatar att vara rädd. inatt regnade det och åskade. jag låg i mörkret och kände mig liten. mitt i min ensamhet ringer det på min telefon, som öppnar grindarna där nere,  och jag väntade absolut inget besök. då var jag riktigt rädd. föreställde mig de allra värsta, som någon som ville komma åt mig och spriga fram till min dörr och skjuta itu den..
eller någon som skulle ställa sig utanför min dörr och skrika. öppna.
mina föreställningar gjorde mig rädd. vad mkt enklare det hade varit om jag inte varit ensam. haft en famn att krypa upp i. men det fanns inte..

äh. jag är löjlig.

idag ska jag fixa saker. som att ringa samtal och sånt. sen ska jag till läkaren med min mage. och sen ska jag träffa therese på stan för hon ska shoppa skor. sen kommer nog carline och joinar på en bar. kall öl!!!

hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback