friska viljor

för det första ska jag verkligen börja vara nöjd med det jag har. inte alltid vilja bort. drömmar är bra, men jag får liksom panik. vill överallt på en gång. så skärpning, jag trivs och mår som en prinsessa, var nöjd.
sen ska jag köra ett anna skipper pass nu, utan henne. 8 veckor utan socker, och endast bra mat. och plus en massa träning. nu är det satsning som gäller. och jag är taggad till tusen.

rätt lycklig med, igår på 2nd hand hittade jag 3 väskor, den ena är vacker, de andra är coola! för 90 kr. yea!

nu kommer de andra, pappa har köpt semlor, de ska bli mitt sista sockerintag på ett bra tag!

ha de toppen!

ps. friska viljor är ett band alla borde upptäcka. sjukt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback