overkligt.

jag vet inte men jag kan inte förstå att jag snart står där på en kritvit strand och sträcker på tårna. det går inte att få in. jag är så inne i allt som sker just nu att den tanken liksom försvinner i allt annat.
i att jag är hemma hos alla nära och kära.
att jag ska flytta.
att allt ska packas.
men jag borde bara skita i allt de en sekund och tänka på vad jag ger mig in i.
ett äventyr.
något jag aldrig gjort förut.
ih, det ilar i ryggraden.

kommer sakna sebastian konstant.
han kommer finnas med i mina tankar varje dag.
men den tiden kommer också, vår tid.

nu är nu.

ett nytt år är på väg i en rasande fart och jag ska summera året som gått:

år 2007 startade med att jag bodde i Malmö och studerade..
trivdes ju väldigt bra med allt och våren gick fort.
började jobba på Hollandia och var där all ledig tid.
alla hjärtans dag var en ledsamhetens dag.
men sen gick de framåt!
sommaren var skön, jobbade en 4 dagar i veckan och njöt resten!
i juni var jag i oslo för att bli kär i stan!
i juli drog jag o lisa en sväng till Zurich.
abenteuer!!
i augusti jobbade jag för Skansa nere i Trelleborg.
spännande!
den 31 augusti började en ny del av mitt liv.
oslo delen.
arbetade på IKEA och bodde med lisa.
underbart!
blev kär i Sebastian.
helt fantastiskt!
tjänade ihop nästan 30 000 Sek på 4 månader.
samtidigt som jag hann med en sväng till värmland, en till skåne och en till sthlm!
hösten i oslo 2007 var ett minne jag aldrig kommer glömma.
julen fick jag fira med sebastian hos alla mina nära och kära.
Tack!

Året som kommer börjar med en långresa!
Plus en sväng till Oslo innan!
Sen blir jag Oslobo för en oviss tid framöver.
LYCKA!

Gott nytt år!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback