tomhet

jag är väldigt instabil. ska nog mest satsa på att må bra själv en tid framöver. sitta ensam med sorgsen musik på kvällarna. för att jag tror jag behöver det. för var gång jag hittar på nåt eller festar kommer tomheten inuti mig upp. som solen varje morgon vaknar också min ledsamhet. känner mig trött och blek. sorgsen och lätt skadad.

varför är världen så hård mot en?

nu ska jag snart sticka och jobba. inte alls vad jag vill. men det blir säkert trevligt.

carolines cykel som jag lånar blev stulen inatt. det gjorde ju inte min uppgivenhet bättre. alls.

borde bara gå och lägga mig och vakna upp till bättre tider.

hej.

Kommentarer
Postat av: Carolina

HAHA, han berättade det när han kom hem. Vad hittade du på på Skanska?

Hoppas allt är bra och att du vaknar ur din deppiga håla snart. Själv har jag en enorm tenta nästan fredag över hur hela kroppen fungerar, på latin. Typ ord som "subarachnoidalrum" och "glandulade parathyreoidea". FUN *snyft*

Puss.

Postat av: Karl H.

:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback