quiet heart

Lyssnar på kent, helt sjukt vad alla känslor kommer tillbaka. på en & samma gång. det är blandning av vackra och hemska känslor. av känslor att inte duga, av känslor att älska allt.
att vara ung är inte lätt, och hela min ungdom är kent. varje låt och varje text finns det minnen till. det är fint, tycker jag. just nu lyssnar jag på quiet heart och det är så sjukt underbart vackert.
kyssar, tårar och en sjuk vilja.
känner för att stanna kvar i dessa tankar en stund.

fast just nu trivs jag så sjukt bra med livet, det har jag nog iof alltid gjort men just nu är allting så toppen! många vänner runt mig, ett aktivt liv och jag får lära mig något nytt varje dag. informationen verkar aldrig ta slut. det finns så otroligt mkt man kan veta. som bara snurrar runt där ute.
idag har jag tex lärt mig vad en invers är. inte för jag vet vad jag ska ha den kunskapen till men ja, det är en häftig känsla. att det finns så mkt man kan lära sig.

nog filosoferat (eh, stavas de så?) nu ska jag se på tv och tänka efter. som alltid. och sen somna som den lyckliga människa jag är. för att vakna tidigt imorn och njuta av att det är fredag.och jag skulle ju inte säga nej till manligt sällskap denna helg, men du gör ju som du vill. det är ju ett fritt land, eller?!

"Sommartid
Jag är tystnaden och vinden
Mitt land är ditt land, allt är fritt
Sommartid
Jag är lyssnaren som, som tårar
mot din kind
Min dröm är din...

Så länge hjärtat mitt slår
så minns Jag dig när
Du stack ett hål i min Kevlarsjäl
Och så blev Du mitt sår
och Jag blöder ihjäl
Kom gör ett hål i min Kevlarsjäl"

tschuss!

Kommentarer
Postat av: Stefanmaria

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback