internetfri helg

ska sova nu, sen ska jag köra en sjukt intensiv och seriös helg. för att göra det lättare för mig själv. för att kunna ignorera tankar. och sortera dem.

imorgon ska jag upp tidigt, sen blir det en internetfri helg, ska äta gröt och träna, hämta min kamera som jag inte orkade hämta idag. efter det bär det av hem för att fira mamma som blir 45. vi ska bowla allihop och pappa ska laga mat!

på söndag är det morfar som ska firas, länge sen jag såg hela släkten, så det blir nog mys!

nästa vecka får bli som den blir. awh, saker går mig på nerverna. allt är så bull.
kanske flyger till en annan planet. eller nåt.

men ha det toppen!!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!
Med mig e allt bra! Nä, jag får lite ryck ibland och skriver, men för det mesta pallar jag inte =) hehe

Du, jag har tappat bort ditt nummer, kan du inte skicka det till mig på sms??

Kram Linda

2006-09-17 @ 15:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback