after work

gillar läget nu. allt är skoj. livet är en fest!

skolan mellan 800-1200. sen käkade vi en jättegod lunchbuffe på amore! satt ute i solen och njöt! efter det var det plugg på orkanen som var dealen. vi satt till halv 5. maha, jag & mårten gick sen till st gertruds och drack en fira att det är fredagöl! och då fick man buffe i priset! mums, så 2 gånger buffe idag, inte helt fel *ler*!

nu ska jag snabbt städa min lägenhet, för imorn kommer hela släkten. sen ska jag se idol och käka godis och sen åka bussen till therese och caroline. vi ska dricka öl och "kanske" gå ut! blir nog nice!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Linda Norrman

Hej gumman!
Synd att vi inte kunde träffas igår :-( Men du får höra av dig när du har lust att gå ut på nation =)
Hoppas matten gick bra!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback