ung&dum

hittade en gamal bild på mig som jag gjort om för många år sen. ibland har man sådanna dagar då man längtar tillbaka. jag menar, allt var ju mkt lättare då. och världen kanske kändes ännu mer komplicerad om sjuk i huvudet. men det beror nog bara på att man blivit gamal och insett att det blir inte bättre än så här. grubblar mkt nu, fast det finns inte tid för det. 2 tentor närmar sig med stormsteg. tänker på allt som händer i världen och som jag inte kan göra något åt. alla barn som svälter och alla sjuka människor som bara skjuter andra. och här lever jag, skyddad och instängd i verkligheten Sverige som iof är ett toppenland, men ibland undrar man.


djuphet, närhet. ge mig lite het, vad det nu kan vara.
ge mig en klapp på kinden, ett; det här fixar du.
så ska jag ge världen en tanke, en nyckel
en nyckel till allt fint jag fått uppleva
i mitt såkalladeliv som är så sjukt bra
egentligen.

ge mig
ge dig
så ger vi oss
och lyssnar på musik.
right!

30093-194


jag lyssnar ihjäl mig på I`m not ready to make nice. säg till mig att sluta.
nä, plugg.

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Lukasrebekka

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback