Green light

lyssnar på nya låtar med Marit Bergman. ska snart åka buss till Carro för att följa med henne på bostadsmöte. har inte fått något gjort idag, somnade pga tandvärk och så vaknade jag nyss. shit. och jag pallar inte med matten längre. varför finns den? tur jag inte valde att bli matematiker.

igår såg vi en film som hette "shooting dogs". den handlade om folkmorden i Rwanda. väldigt verklighetstroget och fruktansvärt. alltid när jag ser dokumentärer vill jag hjälpa till. men hur? och den handlade mkt om hur FN gör fel i sådana sammanhang. hur fåniga deras soldater på plats är, hur de måste följa alla regler. det var mkt dödande och plågsamt dödande (inte bara pistolskott) och det var mycket blod men klart en sevärd film. inget för den känsliga dock. men jag lärde mig ett och annat och det är alltid bra.

ha de bra!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Terjemathea

Very nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback