blommor i oktober

30093-19330093-19230093-19130093-190

igår var både bra och dålig. mysigt att vara hemma hos pappa hela dagen. när mamma kom hem körde vi till lund och åt, för vi skulle hälsa på farmor. och hon mår verkligen inte bra. hon är så liten och ynklig. men ett leende finns det där, tack&lov. med en aning sorg i hjärtat körde mamma och pappa mig till Åkarp där vår klassfest skulle va. vi var 5 från min klass. yea, bra uppslutning (ironi). det var okej. och vid halv 12 fick jag skjuts ända hem till dörren av en tjej som var på den andra festen i samma hus.

vaknade tidigt idag, var och tittade på lägenheten, den kan bli jättefin! sen tränade jag men ist för att gå på ett band en timme gick jag snabbt igenom kroppen och sen gick jag från aq-va-kul hem till östervärn. det är en bit, men i detta underbara väder kändes det helt lugnt!

nu ska jag plugga och ikväll hoppas jag på en puss!

ha de toppen!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback