analys

jag gillar matte och en person. eller det finns många personer jag gillar men speciellt en just nu. och jag har analys matte tenta imorn, det ska bli lite kul faktiskt. att få se hur mkt man verkligen kan. integraler och kvadratkomplettering känns som inbakat i all annan kunskap i huvudet just nu. tänk att min hjärna kan ta emot så mkt som den gör. det är coolt och imponerande.

måste sova snart, så jag är redo att göra mitt bästa på tentan imorn. sen  är det akutpacka som gäller. flyttar på onsdag och har inte packat ett skit. good.

ha de bäst

pusshej!

Kommentarer
Postat av: carro

du klarar det!!!

Postat av: Marina

hej ville bara höra hur dina tentor har gått...sen tänkte jag bara höra vi har ju snackat om att ni kanske skulle komma och hälsa på mig när i så fall?

kramar

2006-11-01 @ 17:03:29
URL: http://angeleyes84.blogg.se
Postat av: Carolina

Haj. Tänkte bara höra hur det gick på båda tentorna. Hoppas det gick bra :) Tänkte höra om du fortfarande ville komma den 1 december. Det verkar lite svårt att fixa någon som kan ornda sexparty det datumet, men annars blir det matkväll med film och sånt vanligt.

Kram

2006-11-01 @ 18:06:32
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback