reflektioner

försöker tänka klart och distancerat. följa mina mål och vara uppmärksam och medveten. jag ska klara det, för tänk sen när min dröm har gått i uppfyllelse och jag ska få arbeta med det bästa i denna världen, hus, så kommer jag tänka tillbaka och minnas denna tiden med glädje. det är tyvärr lite mycket nu, och helst av allt vill jag kunna allt så sjukt bra. veta varenda lite lag, även fast jag vet att det inte ens krävs av mig.

klarade min livs första tenta, en lättnad.

och på fredag ska jag med mamma till ullared. ska bli skönt att åka bort, tänka på något annat. känner att jag behöver miljöombyte.

nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt imorgon och proppa huvudet med ännu lite mera. yea!

sov gott!

puss hej

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha, ska du till Ullared lär du knappast kunna tänka på något annat. Var där för 2 veckor sen, folk flockas som arga hyenor där inne. Bara att fightas gumman *skratt* Alla julsaker och ljusslingor var uppe. SÅ MYSIGT! Kommer du den förste? Det blir sexparty... Klockan sex. Hör av dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback