melody club

sitter hemma och pluggar idag. var inte en lika bra ide som jag trodde. men jag var sjukt trött. orkade inte gå till biblioteket. faktiskt.

men jag har ändå världens bästa kille i mitt liv. han är fantastisk. även om han inte kan fatta det själv.

jag är kär.

nu ska jag duscha och sen på möte på skanska klockan 16. ska bli riktigt trevligt =)
klockan 1730 går mitt tåg till tjörnarp. för mamma och jag ska till ullared imorgon. yea!

igårkväll var mys med Caroline, Tuben och Mårten! även fast de höll mig kvar mot min vilja! världens bästa vän! och de andra är toppen med!

ha de toppen!

puss hej!

ps. melody clubs nya video och låt är grym! jag vill dansa!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, den är jätte bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback