lördag är inte längre sig likt.

har bestämt mig för att vara helt sjukt lycklig istället för ständigt arg. blir svårt, men de funkar nog. sitter och pluggar till tentan på måndag..

vill mest ha en kyss.

och snälla, jag får typ aldrig någon kommentar även fast det är det bästa jag vet, men när jag väl får en är de anonyma. please, skriv ett namn. vill ju kunna svara er!!! eller tänka på er!

ullared var katastrofalt. ska aldrig med åka dit. nu ska jag och carro göra hamburgare!

en riktigt mysig lördagkväll önskar jag er!

puss hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!
Låter som allt är rätt bra med dig, även om det är mkt plugg! Skönt att höra!!
Med mig är allt bara bra också, åker ner till Alperna den 1 december för att hitta ett säsongsjobb.. troligtvis så blir det Österrike! Ha detjättebra! Kramar!

2006-11-18 @ 18:51:19
Postat av: Anonym

Jag skrev dit mitt namn i förra inlägget, men dte försvann :/ Kramar / Cecilia

2006-11-18 @ 18:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback