har inget att göra

1. vad heter jag? linda roos
2. vad skulle jag vilja heta ifall jag själv fick välja? om jag var en kille skulle jag heta maximilam
3. vilka andra namn tänkte mina föräldrar ge mig? nåt sofie eller så
4. vilket stjärntecken är jag? våg
5. vilken årgång är jag? 84
6. vart bor jag? mitt i malmoe
7. har jag bott utomlands? javisst.
8. flyttat antal gånger? 4
9. vart skulle jag vilja bo? här är sjukt bra
10. vilken skolklass går jag i? byggdesign åk 1
11. vad vill jag bli när jag blir äldre? rynkig och fortfarande lika lycklig!

UTSEENDE
1. hur lång är jag? 1,62
2. hur mycket väger jag? 55
3. hårfärg och frisyr? usch, det är fult och sånt
4. ögonfärg? blå
5. mest nöjd med? hm, vadå. ska man inte va nöjd med hela sig själv.
6. minst nöjd med? kanske blekheten isf
7. skostorlek? 38
8. glasögon? -
9. har jag några piercingar/tatueringar? -

FAVORITER
1. filmer? ser aldrig på film, inte tid för sån skit
2. låtar? just nu; walk for gold med the plan
3. årstid? vinter med höga berg och snö
4. mat/dryck? choklad och vin
5. djur? nej, aldrig här i denna lilla lght
6. färg? svart som i skinn och rött som i blod
7. parfym? dkny röd
8. tv-program? ser idol ibland, det är det enda jag ser, och nyheterna
9. ämne i skolan? just nu, högskolefysik och juridik inom byggprocessen
10. sportsysselsättning? gym

KLÄDER
1. vad använder jag just nu för jacka? skinn och rock
2. vad använder jag just nu för skor? alla mina som är varma
3. favoritfärg på kläder? svart, vitt & grått (plus lite rött)
4. favoritmaterial på kläder? bryr mig inte
5. vilka kläder skulle jag vilja ha just nu? märket velour; allt!
6. favoritaffärer? 2nd hand affärer i malmö
7. för ungefär hur mycket köper jag kläder för i månaden? några hundra
8. favoritmärke? -
9. vad har jag för byxstorlek? 36, 38, men vem bryr sig om det (fjollig fråga)
10. vad har jag för tröjstorlek? 36, 38

MITT lägenhet
1. stort, litet eller mitt emellan?liten
2. vilken färg på tapeterna? har nyss flyttat in så allt ska bli vitt
3. vilka färger går rummet i övrigt? svart och grått
4. favoritmöbel i rummet och varför? soffan är fin
5. vad vill jag ändra där inne? ska måla allt, annars är det precis som jag vill
6. vad har jag där inne av följande:
a) tv?
nej, hej tv-licens
b) video/dvd? men om jag inte har tv har jag inte sånt heller
d) stereo? klart
e) telefon? fast och rörlig!
7. vad ser jag om jag tittar ut genom mitt fönster? carolikyrkan
8. vad gör jag oftast i mitt lght? allt
9. vem förutom jag brukar sova i min säng? han den där
10. favoritpryl i rummet? pryl, ehm, växterna då

BLANDAT
1. vad heter min morfar? knut
2. var har jag i min:
a) jackficka just nu? tömmer alltid dem
b) väska just nu? bytar non stop så det finns plånbok, smink och nycklar
3. vad är jag beroende av? han, choklad och stress
4. vilket land kommer jag i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder jag? försvarets och genomskinligt läppglans!
6. vad tror jag på? har inte tid att tro, försöker hinna tro på mig själv
7. vilken religion tillhör jag?-
8. vad köpte jag senast? massa saker på ikea tidigare idag
9. har jag nåt husdjur? -
10. vad bor jag i? lght

GREJER
plånbok: röd liten skinn
tandborste: ja, de har jag
väska: sliten gammal svart skinnväska
smycken: stort och fint
solglasögon: det är inte sol längre
underkläder: -
nagellack: som inte syns eller rött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback